Idag hade vi längskidor på idrotten, alltid ett helvette att hitta igen skidor, stavar och pjäxor i samma storlek och form och allt detdär och det var inget undantag idag. Fick lov och ta en skida där en pjäxa inte gick att få av, ojoj. Sofi,Linnea, Leia och jag hade allsång i skidspåret. Annars då, på no:n har vi börjat med livets kemi, okul. På bilden så redovisade vi flesta om våra filmaffischer. På svenskan fick jag veta analysen ska vara klar nästa vecka när det först var sagt v8, för lärarn hade skrivit fel.. Såå orutinerat. Och slutligen på elevens val var jag på "so" och skrev på svenskan. 
Ikväll var Jonna,Linnea och jag på cirkelträningen i byn. Innan det skypade jag med Tina, Wille, Markan och Emma och spelade curve fever, så kass på det så de är sjukt haha.
 
Imorgon är det begravning för älskade morbror Thomas♥..
#1 - - N:

Kul!

#2 - - Netti Starby:

Vilken rolig dag ni har haft! Kram

#3 - - Amanda CL:

kul :D va länge sen jag åkte längd :)

färsk mango vad gott :D

sv:tack :D ja väldigt smidigt :)

#4 - - linah:

gillar din nya design<3

#5 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Så härliga bilder! :)

#6 - - Amanda Forsman:

Så kul att åka skidor :)

#7 - - johanna:

härliga bilder!

#8 - - ISABELLA:

Vad kul! :)

#9 - - Anna:

Verkar som ni haft en så bra dag :)