Syntest och hängig

Publicerat i:
Halloj! 
Under söndagen så pluggade jag spanska och svenska. Senare under dagen kom William hit. Så jag var med han tills han for hem sen på kvällen. Vi kollade på hockey och såg en film som hette the 5th wave som vi ändå tyckte var helt okej bra. 

Igår började dagen med kör, sedan hade jag spanska då vi hade vikarie- Susanna;) Då pluggade vi för provet som är imorn. Efter det, so då vi kollade på film och jobbade lite i häftet. På engelskan såg vi film och sedan diskuterade vi. Sedan svenska då vi hade bokredovisning, jag inte hade förberett mig typ alls men det gick ändå hyfsat att redovisa. Mycket lättare att prata om en bok man gillar som nu då jag läst Four. Tillsist no, Tina var sjuk så jag jobbade på modellen och pratade med Marcus. Kände under hela dagen att jag hade ont i huvudet och frös som satan så det var inte najs.

Efter skolan åkte jag direkt in till stan och gick runt på utopia lite, köpte en juice på naked juice bar och sedan ringde jag mor så hon skulle kunna skjutsa mig till öst på stan för jag är en jävla virrhöna och skulle förmodligen inte hitta dit så lätt haha. Där gjorde jag syntest, som gick bra! Såg bara lite sämre på vänstra ögat men det var lugnt. När jag kom hem åt jag middag sen däckade jag i sängen och kollade the 100 och the originals resten av kvällen.

Stannade hemma idag för jag kände mig inte riktigt pigg så vaknade där efter nio och har bara legat i sängen idag och tagit det lugnt. Även pluggat spanska en del och ätit naturgodis hehe.