Det här är så tragiskt...Nästan så jag grinar rent ut av, det är över en månad snart typ?! Jag har fanimej inte lagt ut bilderna från fjällen under påsklovet. Herregud trodde jag hade lagt ut det redan så kollade jag igenom arkivet för ett tag sen och hittade inte nått inlägg. hahahha. Bättre sent än aldrig som man brukar säga ursäkta ursäkta, ifall någon bryr sig vilket jag ändå inte tror att ni gör hehe.
På fredagen efter tio någon gång blev jag och Jonna skjutsad till Kittelfjäll backarna där vi åkte till klockan blev tre ungefär. Där i mellan vid ett kom resten av folket till Annexet med skotrana och hade med sig lunch som vi åt. Blev ingen sol alls under dagen det var mest molnigt vilket var tråkigt.
 
Var också ganska lite snö i Kittelfjäll så vissa backar hade mycket ris och skit som stack upp så vi åkte ganska mycket offpist och jag ramlade säkert minst 3ggr ahhaha, Jannis ramla här^
Klitvallen var typ enda stället där det var myycket snö
Dagen efter for vi ut på skotertur mot klitvallen och grillade lunch i ett inte så fint väder, molnigt igen. 
Vi for sedan till stugan och målade ägg & drack äggtoddy
Påskmiddag, hhaha nä vad brukar det kallas?
På söndagen for Perssons hem, medans jag och pappa åkte slalom igen. Vi åkte med pappas kusin Micke, var riktigt kul att få träffa han faktiskt.
Tror det här var måndag om jag inte minns fel. Mamma,pappa och jag for upp på klitvallen och fixade lunch. Det var även sol för första gången under tiden vi varit där, så vi solade rejält.
Shtekarnnn, vi for i varje fall sedan hem på tisdagen.