Fredagen började med att vi hade hkk, vi fick göra "rulltårta" fast vi rullade den inte så vi gjorde baratårt ahelt enkelt. Johanna, Alexandra och jag gjorde ju på glutenfrittmjöl och då blev smeten för lös fast det tänkte inte vi på så mycket. När vi skulle vända den så hade den inte gräddats färdigt så det blev smet över allt haha, det slutade med att vi fick lov att göra om bottnen. Vi åt knappt upp hälften av tårtan så vi bjöd några på torget på resten;)
 
Efter det hade vi matte och gjorde en inlämning där vi jobbade i par- fick jobba med Judy. Vi hade det lite kämpigt men vi fick ihop några svar tillslut. Blev sedan lax till lunch och potatis som knappt hade kokats klart, blev nådligt less kan jag säga. Vi hade sen so då Marie var tillbaks, vi satt bara och diskuterade hela lektionen typ. Tillsist hade jag syslöjd, skrev klart bedömningen och fick äntligen ta hem tröjsatanet. Efter skolan tog Julia,Ella,Linnea S,Maja,Linnea E,Johanna,Tina,Sofi,Jonna och jag bussen direkt till stan. Vi åt på frasses när vi kom dit, sedan gick vi runt i lite affärer, såg sedan filmen Mitt stora feta grekiska bröllop 2. Filmen var slut efter sju någon gång så fram till klockan var tio då våran buss gick hem gjorde Jonna,Maja & Linnea en tvåa på sin parkour. Sedan satt vi bara inne på max och pratade. Filmen var rolig men den hade kunnat varit bättre menmen, var i alla fall en kulig kväll, tack flickor!♥
1:Tröjan jag blev klar med, 2:squad goals trallar runt på stan haha & 3: tårtan från hhk:n^
Snott i princip alla bilder av Tina och Linnea<354
 
 
#1 - - Anonym:

snygga ben somfan ;)