1: Bmth har släppt sitt nya album nu, så braa ehehe har dock bara hunnti lyssna på några än men ändåå, 2 övre: jag och Mackan och den under på jag och Jullan^
 
Halloj!
Den här måndagen har varit lugn som dom oftast alltid brukar vara nuförtiden, det gillas. Började dagen med att ha mentorstid då vi fick prata med våra mentorer. Träffar nästan aldrig Karolina längre för jag inte har hon något i nått så det är väl lite synd. Efter det hade jag bild, fortsatte med våra mappar och sååå. Därefter hade jag spanska. Hade sen svenska då jag skrev på min skräcknovell, skriver om några ungdomar som far till fjällen och blir mördade typ, gillar inte att skriva hemska grejer blir rädd själv då hahah. Hade som sista lektion idrott då vi hade dans och buggade, dansade med Johanna och vi var ju överlägset bra;)) Slutade sedan halv två som vanligt. Jag,Johanna,Leia,Sofi och Linnea gick till ica och köpte ica basic choklad som gick på 6kr, haha fett värt.
 
Träningen ikväll var riktigt rolig, körde massa "lagövningar", spelade match och det roligaste av allt var att vi sköt straff och så snurrade vi runt så vi blev yra och skulle försöka hitta av bollen och skjuta skott, hahah.
#1 - - Amanda:

Lät bra ju :)