3 dagar kvar

Publicerat i: Vardag
Var inte kul att vakna upp igår till att nån som jag inte riktigt känner men vet vem det är dött. Det gör ont i en fast man somsagt inte kände han, det har blivit för mycket människor som dött på senaste tiden nu. Man känner ju ba att när ska allt helvette ta slut nån gång? Men tragiskt nog kommer det aldrig det. Asså nä fyfan vad livet är orättvist, vila i frid Andreas, tankar går åt dina nära och kära.
 
På kvällen kom Jonna,Julia,Ellen,Linda och Mikael till oss och åt efterätt. Vi kollade på baksmällan medan vi åt efterätt sen for vi till dom och så visade Jonna&Julia deras skolfoton och dom blev så finaaa;) Vi såg sen filmen He's the Girl som jag aldrig blir less på och en del av High School Musical 2 som är en klassiker, de va mysigt med andra ord. 
 
Idag har jag skypat med Jonna och börjat packat inför Turkiet, bara 3 dagar kvar nu, kommer bli såå najs. Har även skrivit på svenska novellen, ikväll ska jag fara ut och springa med Julia. Måste ju följa träningsschemat för idrottsläxan, sen var det länge sen jag var ute och sprang så det blir nog bra.
 
 
 
#1 - - Skogsraah ☾:

Vad roligt med en resa!

Svar: Verkligen!
Sofie Johansson

#2 - - Amanda:

Åh så härligt att komma utomlands!

Svar: Åh jaa!
Sofie Johansson

#3 - - Sarah:

De e alltid tråkigt när nån dör :/
Va kul o åka utomlands :)

#4 - - N:

Härligt!!

#5 - - MALIN:

Vad härligt med Turkiet! Jag vill också iväg..... Kram

#6 - - Sanna | Beauty & Bride:

Åh vad underbart med turkiet, vad avis jag blir!

#7 - - Celine:

High School Muscial är ju så mysig!

#8 - - MADDISENJ.SE:

Usch vad hemskt :( Härligt med Turkiet dock

#9 - - Erica:

Trist när livet är så där dumt, så där orättvist.. :(

#10 - - sara:

Men va härligt! :D

#11 - - Emma Engström:

Åh vad härligt att det snart är dags! Skönt med lite träning också :D