Tjeniis!
Vad som har hänt sen sist jag skrev här är bl.a att lärarna plockade bort nästan alla bänkar vi har i vårat allrum pga vi har vickat på dom. Så lärarna hotade innan med att ta bort våra bänkar om vi inte slutade. Dock sa dom det för ett ganska bra tag sen, så vi flesta slutade men så var det nån/några (ingen nämn ingen glömd;)) som ändå fortsatte.
 
Så i fredags när jag kom till skolan var det typ helt tomt från bänkar i allrummet haha. Vi hade snackat ihop oss några innan att om lärarna tog bänkarna skulle vi gå ner till källaren och hämta upp stolar. Eftersom det brukade va öppet nere i källaren fast det visste ju bara vi elever. Då blev lärarna bara ännu mera surare så jag,Leia,Tina,Isak,Manne & Matilda fick först prata med expen och sen rektorn. Rektorn var inte glad kan jag säga och det blev ett jävla liv om dom där stolarna, hahah tycker det var väldigt töntigt om jag få säga det:') Vi strejkade även på nån lektion med att sitta på golvet ahaha fråga inte varför.
 
I fredags kväll var jag med Julia, vi gick på en prommis och pratade, hon är rolig dendär Julia. Fick ju även äntligen lov på fredagen och slutade ett som vanligt så det var gudomligt skönt. Igår (lördag) så kom William så jag var med han hela kvällen, vi åt middag med mor & far och såg film och pratade mest. Det är ju som skönt att bara va liksom;)
 
Idag har jag packat för imorgon då jag far till Örtträsk på uptaktsläger med konfagruppen, har varit lite halvt otagg på det men nu är jag ganska taggad, kommer nog bli kuuul. Blir där från imorgon kväll- onsdag. Ikväll ska jag gå till Jonna och fira henne eftersom jag inte kommer kunna göra det imorgon, de bli kuligt.
 
Herre vad långt inlägg det blev nu, menmen.
Å så Wolkswagen märket i hörnet, ehhehe busigt, nästa lika busiga som märket själv. asså wtf skriver jag haha.
Tinas bild på stolarna thhiih^
#1 - - Netti Starby:

Oj vilken stor grej det blev om de där stolarna! Kram

Svar: haha ja ojoj, kram!
Sofie Johansson

#2 - - Sarah:

Jobbigt o behöva gå på samtal me rektorn :P

Svar: Men att ja haha :/
Sofie Johansson

#3 - - Erica:

Snygg bibel! :D

Svar: haha tackar! ;)
Sofie Johansson

#4 - - Jeanette:

Roligt med läger :)

Svar: Jaaa :)
Sofie Johansson

#5 - - Nimo:

Wow stor grej för stolar lol

Svar: Men ellerhur ahhaha
Sofie Johansson