Har blivit jävligt mycket egopics här på sista tiden men tar inga andra bilder typ ahhaahha..^
 
Idag så har det varit en väldigt chill dag, på engelskan så började vi skriva sagor. Vi hade sen so då vi bara såg på några videos så det var skönt, vi fick sen gå och äta en timme tidigare idag för 5:orna var och hälsade på. Efter lunchen hade vi musik och därefter matte. Vi ska ha matte prov på fredag och då ska vi jobba i par fick då fick vi veta vilka alla skulle jobba med och då så ska jag tydligen jobba med Issenisse, så det blir nog bra de! :)
 
Eftersom niorna var borta idag för dom skulle fara och tälta någonstans och 6:orna for på något läger så följde även det med massa lärare så det har varit ganska tomt på skolan idag. Vi fick håltimme på spanskan för vi hade ingen lärare så vi hann med ett bussen hem, så sjukt skönt det var att få komma hem tidigt för en gångs skull. När jag kom hem så städade jag rummet, pluggade lite matte sen fixade jag maten. Blev pulled pork och potatis, fett gott. Efter det gick jag & mamma och tog in posten och vattnade blommor hos grannarna för dom är bortresta. Skypade sen med Sofi ett tag. Har även småpluggat på matten vilket jag även ska fortsätta göra nuuuu, sista spurten nu ju.
#1 - - Amanda:

Skönt med inställd lektion! :)

Svar: Verkligen! :)
Sofie Johansson

#2 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Skönt att komma hem tidigt :)