Lite fräna bilder från dagen sådär ni vet, en som Leia tog och en som Sofi tog på sig själv:=))))
 
Hejhejj!
Dagen började med att vi hade gymnastik på idrotten vi fick göra lite vad man ville som att hoppa över plintar och gå balansgång m.m. De var kuuul, råkade dock skrapa upp lite av ena knäet när jag skulle hoppa över en plint hehhh, men det var inte så farligt. Vi skulle även göra ett "test" på idrotten, vi skulle svinga oss emellan med lianer mellan två plintar som var i olika höjder, vilket gick bara bra för min del. När vi hade slutat så stannade Johanna,Leia,Sofi,Issenisse, Marcus, Linnea och jag kvar på fc ett tag till för vi har alltid så lång rast då. Efter det hade vi no då vi fick labba med ammoniak, jag fick då labba med David och det gick bra, kan konstatera nu att ammoniak luktar satan haha:') Till lunch var det ostsoppa så åt en massa mackor istället.
 
Sen hade vi spanska, vi satt och diskuterade frågor på spanska och kollade på en för bedrövlig serie. Hade tillsist syslöjd och då fick jag äntligen fortsätta på min huvtröja och Johanna var så gullig och sydde halvt klart mitt brodderi, tack för det Johanna thihih.
 
Ikväll har jag kollat runt på Orka pluggas hemsida och blivit lite klokare när det gäller allt plugg faktiskt. Har även packat för i helgen när jag drar till Alicia efter skolan, så blir där tills på söndag:))
 
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt att testet på idrotten gick bra! :)

Svar: Ja riktigt skönt! :)
Sofie Johansson

#2 - - Amanda♥:

Åh så fina bilder! :)

Svar: Åh tack :)
Sofie Johansson