Igår kväll så åt vi grillat för första gången i år, pappa hade grillat entrécote så det var förjävla gott må jag säga! Senare på kvällen var jag med Jonna, vi gick ut på en liten prommis och snackade en massa, mysigt som vanligt:)) 
 
Idag så sov jag tills kvart i tolv då pappa väckte mig och frågade om jag ville ha flammkuche (det är en slags pizza fast utan massa tomatsås och skit som jag inte gillar ehhe) och det var klart jag ville ha så efter det steg jag upp och åt flammkuche som pappa hade lagat, bästa pappa! Idag så har jag pluggat en del till Engelska och No provet vi ska ha i veckan, varit hos moster en stund, skypat med Linnea. Sen ikväll for jag och Jonna ut och gick igen, kom nyligen ut ur duschen så ska kolla på nån serie och käka mango nu för jag blev så himla sugen hehehe.
 
Bild från när vi var ute och gick ikväll, det har snöat hela dagen och det håller på fortfarande vill inte ha mer snö nuuuu^
De vi åt igår^
#1 - - Malin Lindgren:

Åh så gott, enligt mig finns det inget som slår grilling, så himla dödligt gott :)

Svar: Ohja, samma här det är så grymt gott :)
Sofie Johansson

#2 - - Amanda♥:

Åh så gott!

Svar: Det var det!
Sofie Johansson

#3 - - Aschmanda:

maten ser fett god ut :D

- Glöm inte min veckans blogg tävling :D
http://aschmandas.devote.se/blogs/29833405/blog-of-the-week-12.htm#WriteComment

Svar: Det var den :D
Sofie Johansson

#4 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Åh så gott att grilla! :)

Svar: Ja gud ja! :)
Sofie Johansson

#5 - - sofft.blogg.se:

Så underbart att grilla :D

Svar: Ohja :D
Sofie Johansson

#6 - - Mizca:

Såå himla gott :)

Svar: Verkligen :)
Sofie Johansson

#7 - - eviz:

Hejsan vilken fin blogg du har!!
Åh vad härligt att få premiär grilla med, här är det alldeles för kallt för det :C
Kolla gärna in min blogg, den skiljer sig rätt mycket ifrån vanliga tjejbloggar! Hoppas du har en grym dag! Kramar!!

Svar: Hej tack, detsamma! Ja verkligen, haha det var det egentligen här också men pappa trotsade vädret :') Visst, kram!
Sofie Johansson

#8 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så gott! :)

Svar: Verkligen! :)
Sofie Johansson