Jag o mammas slutresultat av kvällens bak
En jävla drös med tranor, fina vaaaa
Fin ica kasse osv hehh
 
Halloj!
Imorse började jag dagen med att se äta frukost framför första avsittet av säsong fem av teen wolf, har längat typ huuur länge som helst efter det. Och det var så bra, så bra. Där innan ett någon gång cyklade jag sen till moster & Johnny och hälsade på dom. Påvägen dit såg jag massa tranor på åkern, då himla stora dom är alltså. Det var jättelänge sen jag va hos dom så det var trevligt. Moster höll på och bakade med en tårta så jag hjälpte hon lite och sen så satt vi bara och pratade. Johnny skjutsade sen hem mig haha, så det var snällt.
 
Ikväll har jag och mamma bakat bullar med vaniljkräm i långpanna för kakfestivalen som är på byggdegården på lördag. Om vi inte hade bakat enkomt åt det hade jag lätt ätit upp alla vid det här laget haha!
 
Igårkväll var jag somsagt med Jullan, vi såg filmerna The strangers & The orphan och käkade cheez ballz, det var ba mysigt de!
#1 - - Ida - foto & häst:

åh så härligt att baka! så gott :D

Svar: Hihi ja, verkligen :D
Sofie Johansson

#2 - - Céline:

alltså ååh vad gott!! och vad roligt med lite bakning :)

Svar: Hihi jaaa, men verkligen! :D
Sofie Johansson

#3 - - sara:

Mumms!! :D

Svar: Men att ;))
Sofie Johansson