Det här är då vad jag köpte när jag gick på stan med Alicia + nå underkläder men kände inte för att visa de. Tröjan är från ginatricot, den kostade egentligen 249 kr men så var den på rea för 99kr så jag haffade den direkt haha. Solisarna är från glitter för 50 kr och powerbanken är från clas ohlson för 149 kr. Jag prövade använda power banken i lördags kväll när jag var på wheels men den räckte verkligen inte länge innan man behövde byta batterier. Menmen den var inte så dyr heller sen var den väldigt billig såå man få ju det man köper för pengarna.
 
#1 - - Sanna | Beauty & Design:

Vad fina grejer :) Jag har en power bank från Ur & Penn som går att ladda (antar att det går med denna också), och den håller faktiskt ett tag. Däremot så laddar den ju inte lika starkt som en vanlig sladd, det tar liksom längre tid att ladda :)

Svar: Tack! :) Jaha, det är ju bra! Ja det tar ju det :)
Sofie Johansson

#2 - - Isabella Huynh:

snygga solglasögon :)

Svar: Tack! :)
Sofie Johansson

#3 - - Emma:

Tröjan är supersnygg! :D

Svar: Taack! :D
Sofie Johansson

#4 - - sara:

Kul med nytt! :)

Svar: Riktigt! :)
Sofie Johansson