Chase Atlantic

Publicerat i: Musik, Vardag
För ett ganska bra tag sedan så hittade jag ett band som heter Chase Atlantic, så jag började gilla några av deras låtar. Men nu redan i lördag så släppte dom ett nytt album, och jisses vad bra dom är enligt mig i alla fall. Har lyssnat sönder typ alla låtar från albumet dom senaste dagarna hehhh. Så ge dom ett försök vetja!
 
 
                                                                                  Min favorit från albumet är Roxanne^
 
 
 
#1 - - mikaaz.blogg.se:

Bra tips! :)
Sv;Ja verkligen! :)

Svar: Kul du tyckte det! :)
Sofie Johansson

#2 - - Pauline:

roligt med musik tips :)

Svar: Sånt är alltid kul :)
Sofie Johansson

#3 - - Aschmanda:

nice, men inte min kopp av te :P hehe

#4 - - Mika:

Sv;Att dom är! Jag älskar dom! :D

#5 - - Amanda♥:

Kul med musiktips! :)

#6 - - sara:

Bra låtar :D

#7 - - Ida Lindborg ♡:

härliga låtar :)

Sv: Tack så mycket :D

#8 - - NICOLE:

Kul med tips :) Dock har jag aldrig hört dessa :)

#9 - - linah:

ha en bra helg!

Svar: Tack detsamma!
Sofie Johansson