Änterliiiiigen så kom sportlovet! Så himla skönt!! Hade ju fysik prov idag om tryck & krafter och sånt där, känns som det gick ganska så bra ändå, men vi få väl se sen hur resultatet blev. Vi hade även håltimme på spanskan idag, var så skönt måste jag säga heheh. Sofi den sötisen bjöd mig på en munk & cola så vi fikade lite go'fika för å fira in lovet kan man ju säga:)) 
 
Ikväll vet jag icket vad jag ska göra, kanskekanske bli en prommis med Jorran eller bara ta det lungt och glo på lite serier typ #haringetliv:')
#1 - - Linnea:

Sportlov i mitt hjärta!
Hoppas att du fått en toppen fredagkväll!
Kram! :)

Svar: Haha samma här, åh tack det hade jag hoppas du också hade det, kramis! :)
Sofie Johansson

#2 - - Klara Andersson:

skönt med sportlov!

Svar: Verkligen!
Sofie Johansson

#3 - - Pauline:

vad härligt med lov!

Svar: Ohja!
Sofie Johansson

#4 - - Ida Lindborg ♡:

gud vad härligt, njuut :D

Sv: Tack så mycket :D

Svar: Ja veeerkligen, hehe det ska jag :D
Sofie Johansson

#5 - - Bella:

Fin du är :)

Svar: Åh tack snälla du :)
Sofie Johansson

#6 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt med lov! :)

Svar: Verkligen :)
Sofie Johansson

#7 - - Jossie:

Mitt lov är slut nu vilket känns så jobbigt!!

Svar: Usssch lider med dig!:(
Sofie Johansson