Gårdagen började med att jag hörde mamma och Fredrik skrika att tomtenissarna var och sprang förbi huset som dom gör årligen varje jul i byn, brukar alltid vilja se när dom gör det, så missade jag det haha:(
 
Efter det öppnade jag och brorsan var sin julklapp under granen enligt tradition. Jag hjälpte sedan mamma med att städa huset lite och så fixade vi julgröt till lunch. Jag började sedan fixade mig, och då kom Sune, Gun-britt och Markus förbi och önskade oss en god jul och gav oss en julklapp. Så söta! Just innan Kalle började kom moster och Johnny, medans vi kollade på det drack vi glögg. Därefter åt vi tills matkoman kom haha, sedan öppnade vi julklapparna. Pappa och Johnny fixade mina nya högtalare åt mig och så for Johnny och moster hem sen, jag och mor satt sen och käkade glass och såg någon film. Blev en hederlig och mysig jul det här året också!
 
#1 - - Janie:

Go jul (:

#2 - - jessy:

Va mysigt :D

#3 - - Sarah:

Va tråkigt att du missa dom :/