Bilder från senaste dagarna, hahahha ser helt happy ut på bilden i mitten ojoj tragiskt^
 
Är helt dagavild nu, håller inte koll på vad det är för dagar alls haha. Har vaknat vid minst kl tolv/ett flera dagar i rad nu så det enda jag gör är att sova typ, men att vila upp sig ska man nu ju. I förrgår for jag, mor och far till Fagerlund. Så hade moster och Johnny fått mina gamla högtalare eftersom jag fick nya i julklapp, Johnny kopplade dom till tvn och dom va så nöjda så det var ju sjukt haha. Dom hade även fått en spettekaka^ av en norrman dom känner, så vi smakade den men nääe den va inget för mig. De va massa smällkarameller och i dom var det nå pjäser av något slag (?) och små papperbitar där det stog grejer på norska, sen va de nå kronor av papper i dom. Sen drog jag i nått så de smällde uta helvette, blev skiträdd. Allt med dendär spettekakan var bara allmänt random och konstigt i alla fall. 
 
Igår var jag,mamma,pappa,moster och Johnny till stan för att fika med släkt från mammas sida och med Emma och Fredrik. Det stället vi först tänkte fika på Teg var stängt så vi for allihopa på utopia och fikade på Espresso house. Det var så tragiskt lång kö och kaos, fick säkert stå och vänta i 30-40min. Drack för första gången en vit varmchoklad och det var nog första och sista gången, den va så mäktig. Hann i alla fall vara inne en sväng på new yorker och köpa en ny träningsbh innan vi drog hem.
 
Jag och mor var och tände ljus på Markus och farfars grav idag<3
#1 - - MATILDA:

Så gott :D

#2 - - amanda:

Så gott med kladdkaka!

#3 - - Netti Starby:

Åh vad mysigt :-D Kram

#4 - - Maja - Frontside:

Visste inte att man hade spettekaka i Norge, trodde det var en typisk skånsk grej :) (inte så himla god dock...)

Svar: Nä inte jag heller förns då haha, nej man har smakat godare! ;)
Sofie Johansson

#5 - - N A T H A L I E :

Vilka jättefina och mysiga bilder, underbart! :) kram

#6 - - ISABELLA:

härliga bilder! :)

#7 - - Anna:

Åh så gott :)