Go kvälllll
Imorse var det såååå skönt att känna att man inte behövde gå upp, utan att få sova ut istället.
 
Jag och mamma for till stan idag vid halv tolv, behövde fara till stan för att köpa några presenter och sen behövde jag en ny deo och träningsväska. Så idag har vi gått runt och shoppat, hittade även ett par nya skor och byxor. Har alltid viljat köpa sånna byxor men aldrig blivit av liksommm, förns idag då mamma köpte dom åt mig + skorna, bästa mami♥ Vi åt även varsin sallad innan matchen som va en av dom äckligaste salladerna jag ätit haha, fanns inga goda bladningar alls så det var synd me slöseri av pengar:')
 
Vid fem samlades vi för match på Vilmannavallen där vi mötte IFK umeå. Förra gången vi mötte dom slutade det med 12-0 till dom, vi fick storstryk med andra ord haha. Men den här matchen blev det oavgjort 2-2, känns bra jämfört med hur det gick sist.
#1 - - norrbotten emmish:

snygga skor =)

Svar: Tackar :)
Sofie Johansson

#2 - - Vilma:

Ååh vill också ha sånna byxor! Hur mycket kostade dom? Krameeeen<3

#3 - - Vilma:

Ååh vill också ha sånna byxor! Hur mycket kostade dom? Och vart köpte du dem? Krameeeen<3

Svar: Dom är ju så himla finaaa så jag förstår dig thihih! Dom kostade kring 500 lappen på stadium och sen tog jag storlek s, på mig blir dom ganska pösiga och inte lika "tajt" liksommm inte för du bryr dig kanske men så vet du lite hur dom kommer sitta?:') kramiiis!<3
Sofie Johansson

#4 - - Erica:

Trist när man köper sallad och så är den inte god. Är verkligen sån skillnad på sallader.. :p

Svar: Ja verkligen trist... jaa ellerhuur! :/
Sofie Johansson

#5 - - Sanna | Beauty & Design:

Skorna var dösnygga! :)

Svar: Tackarrr :)
Sofie Johansson

#6 - - Emma Engström:

Alltid så roligt med shopping! :D

Svar: ja ellerhur :D
Sofie Johansson

#7 - - Amanda:

Fina saker! Skönt att den här matchen gick bättre :)

Svar: Tackar, ja det var det verkligen :)
Sofie Johansson

#8 - - bookofems.blogg.se:

snygga skor! :D

Svar: Tack:DD
Sofie Johansson