Hejhejj!
Idag cyklade jag och Wilma till hundsjön, efter ett tag kom även Maja så då badade vi, var +17 så var inte så jätteskönt i vattnet direkt, så det blev inte så mycket bad. Men nu vad det där mitt sista dopp där för i år känner jag haha.
 
Efter det cyklade vi hem till mig och käkade glass och bullar och såg she´s the man, det var trevligttt! Har inte umgåts vi alla 3 på ett bra tag nu så! 
 
I kväll for Jonna,Julia och jag ut och sprang intervaller på kamen, vi körde 8 vändor +lite mer joggning så det känns bra nuuu. Fick även premiär använda ny skorna, och dom kändes så jäkla sköna att springa i. Så lätta och bara allmänt sköna, det gillas.
#1 - - MALIN:

Vad duktig du är :) Jag har inte tränat på....hur länge som helst!

Svar: Men gud tack, haha det tar lång tid mellan gångerna för mig så du är inte ensam!
Sofie Johansson

#2 - - Sarah:

Här e de fortfarande varmt i vattnet :)

Svar: Men gud vad skönt :)
Sofie Johansson

#3 - - MADDISENJ.SE:

Härligt jobbat med löpningen!

Svar: Tackar!!
Sofie Johansson

#4 - - Emmy:

Vad fin bild! :-) kram

Svar: Tack :)) kram
Sofie Johansson

#5 - - N:

Härligt!

#6 - - Minna:

Vad snygga skor!

Svar: Tack!
Sofie Johansson