1: Ulricas gulliga valp, 2: getingboeee, 3: jag lockade håret idag de va drygttt men värt och 4: exotiska salladen från igår^
 
Holaaa!
Idag hade vi skolfoto, och ja det här med att ha skolfoto, jag blir själv aldrig bra på dom här bilderna hur mycket jag än försöker haha. Så det blev nog inte mycket bättre idag, men det får vi väl se när bilderna kommer. Killen som fotograferade oss var skelögd och sen hade han massa konstiga ljud som han gjorde för att få en att le, men jag är en sån person som inte vill le med tänderna i alla fall inte när det gäller skolfoto, men ja han var ju som han var..:') Han hade till och med tänkt ta fram en leksak när Linnea blev fotad för han tyckte hon såg sur ut ahahhah.
 
Första lektionen hade jag svenska då vi hade läspass där jag läser en bok som heter Uppstigandet och hittills verkar den riktigt bra så det är kuuul. Efter det hade jag so, vi upptäckte då att det är ett getingbo utanför fönstret vid det klassrummet som vi har so/sv i. Vi hade sen lunch och det var gott (otroligt nog!), det var något kött och klyftisar. Efter det hade vi skolfoto, så det hade vi på engelskan så vi lånade bara böckerna sen. Därefter hade jag svenska fast i sal 23 istället (pga getingboet haha) då vi läste igen. Tillsist hade jag elevensval då jag har hkk. Blev i grupp med Marcus,Emil och Jens och så gjorde vi äppelpaj. Skrattade typ igenom hela lektionen för Emil är så pajas.
 
Ikväll for jag och mamma till Ulrica och träffade hennes lilla valp, så himla gullig hon var alltså, aw!
 
Igår efter skolan stannade jag i Vindeln för vi hade träning blev sallad till middag och sen tränade vi på fintar, skott och dribbling och sen i slutet körde vi gåfotboll, hyfsat rolig träning ändå!
#1 - - Emmy:

Läskigt med getingbo! :/
SV: tack så jätte mycket fina du!!<3 kram

Svar: Ja usch:/ men så lite så söta du, kraaam!
Sofie Johansson

#2 - - Erica:

Jag var inte heller nåt fan av skolfoto när jag gick i skolan, heh. :)

Svar: Haha det förstår jag! ;)
Sofie Johansson

#3 - - Emma Engström:

Gillar verkligen inte att ta skolkort, hade mitt i måndags :/

Svar: Det är inte kul alltså, åh fyfan! :/
Sofie Johansson

#4 - - Amanda:

Jag blir aldrig bra på skolfoton haha :(

Svar: haha då är vi två! ;)
Sofie Johansson

#5 - - Amanda:

Jag blir aldrig bra på skolfoton haha :(

#6 - - N:

Usch för getingbo!

Svar: ja verkligen!
Sofie Johansson

#7 - - Sarah:

Skolfotograferna e jämt så himla jobbiga :P

Svar: haha ja! :p
Sofie Johansson

#8 - - Minna:

Ååh getingboet lät inget kul!

Men vill även påpeka att reload är min favorit av vitamin wells (dock inte testat alla!)

Svar: Nej huvva! Det förstår jag den är väldigt god :)
Sofie Johansson