Söndag

Publicerat i: Fotografering, Vardag
Vaknade kring 11 idag och när jag gick upp så fikade jag, var verkligen inte sugen på någon lunch idag av någon anledning. När jag gjort det gjorde jag bort allt plugg, behövde skriva till lite på vad jag skulle säga på no redovisningen imorgon och sen pluggade jag lite rödkurs på matten. Är ju matte prov på onsdag och no redovisningen imorgon men sen är det inte mycket mer plugg den här veckan, så skönt! Annars idag har jag kollat lite på the originals och kollat runt bland massa bloggar. 
 
Ikväll ska jag försöka få med mig någon ut och springa annars får jag springa själv haha, det regnar just nu och har gjort det hela dagen typ så det är väl inte det bästa vädret att springa i precis menmennn:')
 
I brist på bilder så fick bli några som jag tog i fredags, snön har verkligen börjat tina bort nu så det gillas^
#1 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Hoppas det blir bättre väder. :)

Svar: Det blev faktiskt det! :)
Sofie Johansson

#2 - - Emma:

Lycka till på no redovisningen imorgon! :)

Svar: Tack så himla mycket! :)
Sofie Johansson

#3 - - Skogsraah ☾:

Regn är ju riktigt härligt! Men kanske inte att springa långt i :)

Svar: Ja ibland kan det vara, haha precis! :)
Sofie Johansson

#4 - - Jeanette - Livet i London:

Härligt att inte ha så mycket plugg :)

Svar: Ja riktigt härligt! :)
Sofie Johansson

#5 - - Netti:

Vad härligt med en springtur :-D

Svar: Ja verkligen! :D
Sofie Johansson

#6 - - Ida Lindborg ♡:

hoppas det gick bra med plugget!

Sv: Tack så mycket :D

Svar: Tack! :D
Sofie Johansson

#7 - - thaipinnen:

Lycka till på redovisningen imorgon ! :)

Svar: Tackar! :)
Sofie Johansson

#8 - - Amanda:

Här är snön borta sedan länge, såå skönt!

Svar: Åh så himla skönt ju!
Sofie Johansson

#9 - - Klara Andersson:

är snön inte borta där!

Svar: Nej inte här uppe Norrland inte;)
Sofie Johansson

#10 - - sofft.blogg.se:

I våran stad finns ingen snö alls ;D

Svar: Så skönt för er ;)
Sofie Johansson

#11 - - linah:

men oj :O snö!?
här är de jättemycket sol ^^

Svar: Haha ja! Åh vad härligt :)
Sofie Johansson

#12 - - Koehler - Skönhetsblogg:

Ska försöka orka ta mig ut och springa ikväll jag med. Det är ju så himla fint väder!

-åh vad tråkigt! Du får nog njuta lite nästa helg i alla fall :* och tack! kram!

Svar: Härligt! kramkram :)
Sofie Johansson

#13 - - Ida Lindborg ♡:

åh var the originals bra? har inte sett det än :D

Sv: Tack så mycket hihi :)

Svar: Ja det var det:D
Sofie Johansson

#14 - - sara:

oj har ni snö kvar?

Svar: Haha ja, tråkigt nog.
Sofie Johansson