Snapshots från veckan hittils + en från i söndags då Julia,Jonna,Maja, Majas hund Hocki och jag var ute och sprang.
 
I söndags kväll så for somsagt Jonna,Julia,Maja + hennes hund Hocki och jag ut och sprang.
 
Igår så hade vi no redovisning och det gick väl helt okej. När vi hade spanska så såg vi på pirates of the carrabien sen gick strömmen så vi fick gå typ tio min tidigare från lektionen, vilket är väldigt sällsynt när det gäller Lizette, så det var skönt! Efter skolan så stannade jag i Vindeln med Linnea,Maja & Jonna, vi gick och köpte sallad till middag sen åt vi den ute vid fotbollsplanen. Så det va myyys. Vid 7 så hade vi efit träning vi körde högintensiv intervallträning, efter det spelade vi match på fotbollsträningen.
 
Idag har det varit en vanlig tisdag, efter vi hade slutat gick vi till Hp's då så köpte Sofi en boost som vi alla delade på när vi satt och väntade på bussen i solen ehehe. Jag,Leia,Johanna,Sofi och Linnea har även kollat på skolavslutnings klänningar typ hela dagen idag, nu är det bara 42 dagar kvar wohoooooo, det börja sakta men säkert närma sig! Ikväll har jag skypat med Sofi och hjälpt hon för hon hade några problem med sin header, har även försökt plugga lite till matte provet inte för det var mycket menmen:')
 
 
#1 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

låter som några bra dagar :D

Svar: Det var det! :D
Sofie Johansson

#2 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

nej verkligen där håller jag med dig till 100 :D

#3 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Verkar som bra dagar. :)

Svar: Det var det :)
Sofie Johansson

#4 - - Emma Grann Fotografi:

Härligt :)

Svar: Jajjemän! :)
Sofie Johansson

#5 - - Skogsraah ☾:

Verkar ju som en riktigt härlig vecka :D

Svar: Jo det var det :D
Sofie Johansson

#6 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

så skönt :D

Svar: Ja :D
Sofie Johansson

#7 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

hoppas du får en bra måndag :D

Svar: Tack, hoppas du haft en bra dag :))
Sofie Johansson

#8 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

tack detsamma :D