Klassfoto

Publicerat i: Vardag
Hallojj!
Då var det måndag igen då, den här veckan har vi två matte prov ett imorgon som är e-nivå frågor typ och sen på fredag har vi den "svåra" delen. Så den här veckan känns som kommer gå väldigt trögt men meeen. Idag har dagen annars varit helt okej, måndagar är alltid så tråkiga så ingen nyhet precis :')
 
På tal om ingenting kom äääntligen klassfotot idag, jag hade redan fått det enskilda fotot för några veckor sen och då brukar ju oftast alltid klassfotot också följa med då gjorde det inte det, så det kom idag istället!
 
 
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Vad roligt! :)

Svar: Ja riktigt! :)
Sofie Johansson

#2 - - Moa:

Hej hej!
Jag är helt ny här i bloggvärlden och skulle bli jättetacksam om du ville kika in hos mig. Kommer skriva om mode, foto, musik, hälsa & träning och allt mellan himmel och jord! Tack! Kram!

#3 - - Kajsa-Stina:

Vad kul att klasskortet kommit. Det brukar ju ta sån jävla tid att få det annars. Särskilt när man går på gymnasiet och väntar på att få en skolkatalogen men även på högstadiet. Man kunde ta kortet typ i augusti men katalogen kom aldrig förrän i november typ :o

sv: Vad kul att du tycker det! Jag ska nog köra på det faktiskt hihi. Har du gjort nån videoblogg nångång? :)

Svar: Ja väldigt, haha ja :oo Yey :D Jag gjorde massa videos i sommar, men jag kan inte riktigt säga det är vloggar precis;)
Sofie Johansson

#4 - - Linneaellinore - FOTO:

Vad kul! :)
Tog själv skolfoto idag men det dröjer ett tag tills bilderna kommer! ;)

Svar: Ja riktigt! :) Jasså va roligt, ja det är ju alltid så! ;)
Sofie Johansson

#5 - - Ebba:

Vad bra du blev!

Svar: Tack så mycket!
Sofie Johansson

#6 - - JoJo:

vad kul med skolfoto! :)

sv; jaa jag älskar dom verkligen! :D

Svar: Ja väldigt! :)
Sofie Johansson