Torsdag

Publicerat i: Awesomeness, Vardag, Ätbart
Hola amigos!
Idag har jag inte gjort mycket alls, skönt har det varit i alla fall. Dock en sak jag har gjort idag är att baka till i helgen för då hade jag,Jonna,Julia,Maja & Vilma tänkt hitta på något mennnn det är lite oklart än om det blir imorgon eller på lördag, men det kommer nog sluta bra i vilket fall. 
 
Nu ska jag dra dirren till duschen och sen kolla på några serier resten av kvällen, hoppas ni har en fin kväll!
Bakade typ något brownies liknande, fast dom är inte klar än ska dekorera dom imorgon;)
 
 
 
 
#1 - - milina.blogg.se:

åh vad gott :)

Svar: Verkligen :)
Sofie Johansson

#2 - - Sofi:

Guu va gott dedär ser ut att va!:]

Svar: Thhhihi dom va ganska goda också:]
Sofie Johansson

#3 - - Moa Persson:

åh vad mumsigt! Och kul att du ska dekorera dem med sen, de är jag för lat för hihi ;D

Svar: Riktigt! Jaa väldigt, nämen hahah :'D
Sofie Johansson

#4 - - MATILDA:

åh så gott :D

Svar: Riktigt :D
Sofie Johansson

#5 - - Denise Taylor:

Gott :D

Svar: Verkligen! :D
Sofie Johansson