fredag

Publicerat i: Vardag
Idag var jag ju i stan med Leia,Linnea& Johanna, vi tog bussen dit som gick för mig vid 11.55 typ och sen gick vi runt på stan och kollade i olika butiker, vi tänkte att vi skulle fika någonstans men vi slutade bort det och tog istället 15.10 bussen hem. Hade i alla fall en riktigt rolig dag med mina fina flickooor♥ Lite nytt blev det trots allt, jag fyndade bl.a det här
 
 
 
#1 - - ♫♪ sandra:

nice!

Svar: Tack!
Sofie Johansson

#2 - - Johanna - A dream as a model ♥:

Kul med lite nytt ju! :D Diggar tröjan :)

sv: Åh tack sofie! ♥

Svar: Ja sånt är ju alltid kul! :D Tack :)
Sofie Johansson

#3 - - MALIN:

roligt med lite ny shopping :) svar: tack så mycket ;) jag älskar att laga mat! något av det bästa jag vet!

Svar: Ja det är alltid roligt med det! :) Så lite så ;) Så roligt du tycker det, för du verkar verkligen grym på det!
Sofie Johansson

#4 - - felicia:

fint!
allt bra idag?:)

Svar: Tack! Helt okej själv då? :)
Sofie Johansson

#5 - - milina.blogg.se:

snyggt linne! :)

Svar: Tack! :)
Sofie Johansson