fail

Publicerat i: Sommar 2014, Vardag
Hejsanhejsan!
Gissa vad jag och Jonna gjorde idag? Jo, gick runt i skogen som små skogsmullar hahahha, på våran sommarlista stod de att vi skulle "utforska en skog" så vi försökte oss på att göra det, vi hade tänkt gå till en "klippa" typ men vi var tydligen och gick omkring på heeeeelt fel ställe fick jag veta nu hehhh.... Vi satt oss i alla fall och åt mackor och tog lite kort sen blev vi less och cyklade hem innan ett nångång :') #sjuktintressantlivjao
det stod på yr.no att det skulle regna och åska idag så jag tog med mig regnjacka,regnbyxor och paraply och allt sen har det knappt regna nått idag...när man väl är förbered så händer det aldrig, men när man inte är förbered då jävlar händer det, vaffö då??
två glada skogsmullar mitt i ingenstans
 
bild på älven när vi var påväg hem:]
#1 - - ♫♪ sandra:

- åh det håller jag med om!

Svar: ja!
Sofie Johansson

#2 - - milina.blogg.se:

så fin älv!

Svar: visst är den!
Sofie Johansson

#3 - - Isabelle:

Haha så kul sak att göra:D snygg blogg Btw,gillar den!

Svar: Haha ja faktiskt! :D Tack snälla du, vad glad jag blir din med ju! :D
Sofie Johansson

#4 - - V I L M A L A ♔:

haha kul utflykt ändå! ^^

Svar: Haha jaa! :)
Sofie Johansson

#5 - - Jennisbeauty:

Håller verkligen med om det där med vädret! haha :D

Svar: Hahah bra att någon håller med! :D
Sofie Johansson

#6 - - jonna:

så härligt :)

Svar: Ja faktiskt :)
Sofie Johansson

#7 - - Anonym:

håller med isso! snygg blogg:D

Svar: Åh men tack du! :D
Sofie Johansson

#8 - - Anonym:

på något jävla vänster är det just så.. sofieisthe king.. ;D

Svar: Nämen haha vet inte hur jag ska svara på det men tacktack, fast så är det verkligen inte.. ;D
Sofie Johansson

#9 - - madeleine:

men woaah sista bilden. vilken dröm! ser hur fint ut som helst. :D

Svar: Hehe det blir riktigt fint där när solen ligger på :D
Sofie Johansson

#10 - - Anonym:

ja men jo, sofie is "really" the king :D

Svar: hahhah man tackar, men reallyyy not ;}}
Sofie Johansson

#11 - - Anonym:

yes really;p

Svar: ;)))
Sofie Johansson

#12 - - Tess:

Åh, vad härligt det ser ut! :D Kram

Svar: Det var det! :D kram
Sofie Johansson