dagen

Publicerat i: Sommar 2014, Vardag, Ätbart
Hallååå där!
Idag for jag och Wilma till hundsjön och tog ett dopp, det var bara mysigt! Jag tog med systemisen dit men smart som jag är tog jag aldrig någon bild, bra där Sofieeeee.... Efter det for vi hem till mig och fixade lite gófika och kollade på twilight-eclipse, sen hjälpte jag hon att ladda ner massa musik på sin mobil och sådära, nämen de va kul:]
 
randoma bilder från dagen:
mariekex och nutella-bästa uppfinningen alltså :') måste verkligen bli nyttigare är ju rent patetiskt gahahah..
 
Och sen avslutar vi inlägget med en bild på dagens middag, sjukt matigt inlägg det här blev;))
#1 - - jonna:

så gott allt såg ut :)
ja verkligen. Men denna gången blev det bara kuddöverdrag :) hehe

Svar: Det var det också haha :) ja men det är ju alltid nåt i alla fall :)
Sofie Johansson

#2 - - fashion:

Super gott!!!! :D

Svar: Ohjaaaaa!! :D
Sofie Johansson

#3 - - fashion:

Hoppas du har en bra börja på månaden :)

Svar: Tack du det har jag, hoppas du också haft det :)
Sofie Johansson

#4 - - milina.blogg.se:

åh vad gott :D dock gillar jag inte nutella haha..

Svar: Jaa riktigt :D haha men alla är vi olika
Sofie Johansson

#5 - - Kristina ►ll - musikblogg:

Såg gott ut :)

Svar: Det var det :)
Sofie Johansson

#6 - - ♫♪ sandra:

- åh ja så kul att det äntligen händer något i stan :D

Svar: Ja förstår de :D
Sofie Johansson

#7 - - Amanda [SPONTAN]:

Det där såg ut som en riktigt härlig dag :)

Svar: Ja det var det :)
Sofie Johansson

#8 - - Julia ♥:

Jätte fin blogg, skulle bli jätte glad om du skulle vilja vara med i min veckans blogg! ♥

Ha en bra dag! :)

Svar: Tackar! :) jag kan kika in där, tack detsamma :)
Sofie Johansson

#9 - - Anonym:

så jävla gott med kyckling och ris.. ;D

Svar: Inte för de va ris, men joduu ;)
Sofie Johansson