torsdagggg

Publicerat i: Vardag, Ätbart
Idag är det ingen vanlig dag, för idag fyller min pappa år! Grattis pappa♥

När jag kom hem från skolan idag var det första jag började göra var att baka vanilj muffins med chokladbitar, har dock inte hunnit smaka på dom än så får hoppas på att dom är goda haha! Pappa fyller ju år idag så ikväll har vi ätit en god middag med familjen, och sen kom min moster& Johnny hit så då fikade vi. GUUUUD så skönt det är fredag imorgon hihihi, får värsta lyckoruset bara för det! ;D Nä nu ska jag kolla på det senaste pll avsnittet så vi höreees imorgon!
 
 
 
 
 
#1 - - Johanna:

åh så gott!

Svar: Hihi ja! :)
Sofie Johansson

#2 - - Evelina Åström:

åh vad gott!
Jättefin blogg :)

Svar: Väldigt mumsigt! Tack så mycket, detsamma! :)
Sofie Johansson

#3 - - MartinaOlsson:

sv; tack! :)

Svar: Så lite så! :)
Sofie Johansson

#4 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: gör de om du vill ;)

Svar: ;)
Sofie Johansson

#5 - - Johanna:

Fin blogg :)

Svar: Tack! detsamma :)
Sofie Johansson

#6 - - ADARAS Blogazine:

Grattis till honom :D

Svar: Tack eller hur man nu ska svara på det haha! :D
Sofie Johansson

#7 - - ♫♪ sandra - en musikblogg:

gott!

Svar: Verkligen! ;)
Sofie Johansson