Halloj där!
Igår var jag, Linnea,Sofi & Leia i stan somsagt, vi tog bussen in till stan och shoppade, drack lyxshake på donken och bara hade det trevligtttt. Men sen när vi skulle åka hem, fick vi veta att alla bussar hade blivit inställda pga av det var så halkigt. Eftersom det hade gått och blivit plusgrader på dagen så hade det ju självklart börjat regna....
 
Så jag och Linnea skulle ta bussen hem men eftersom det inte gick så ringde jag mina föräldrar och frågade om dom kunde hämta oss, men då fixade pappa skjuts hem av en bekant, så det slutade bra trots allt haha.
På kvällen så kom Jonna&Julia hit, vi såg en film som hette "nyckeln till frihet", som var väldigt lång haha men den var riktigt bra ändå tycker jag! Vi gick även ut på en promenad sen, och snackad om allt och ingenting:')
 
Det här var då det jag köpte, blev även lite underkläder men det orkade jag inte ta kort på:))
#1 - - Emelie:

Åh, låter kul :)

Svar: Det var det verkligen! :)
Sofie Johansson