Hallooojjj!
Blev mycket fika idag när vi firade brorsan min, så dom som känn för det kan ju komma förbi och ta en tårtbit och en kaka eller två. Haha nämen har ätit så mycket idag att jag typ spricker snart.... Där vid 2 så kom släkten och fikad hos oss, sedan på kvällen kom min brors flickväns familj hit och käkade middag. Sen så spelade jag,Emma,Fredrik och Evelina lite brädspel så de va ju lite småkul. 
 
Senare ikväll så for jag och var med Jonna&Julia vi var ute en stund först och efter det så såg vi på en riktigt bra film som hette "Escape plan", sitter just nu och skypar med Linnea såhär på kvällskvisten, fast jag ska snart bege mig mot sängen. Men vi får väl se när jag somnar, eftersom det är lite partaj här just nu, haha ajaaaaaa godnatt.
 
#1 - - Emelie:

Mums med fika, hehe ^^

Svar: Hehe jaaa verkligen! ;)
Sofie Johansson

#2 - - Moa Persson:

ååh men vad gott! :')

Svar: Thhihi jaaa! :'))
Sofie Johansson

#3 - - Ida Lindborg ♡:

ååh gott, mys!

Sv: Tack så jättemycket! ♥

Svar: Jaa verkligeeen! men så lite sååååå♥
Sofie Johansson

#4 - - Amanda♥:

Vad gott det ser ut!

Svar: Det var det också!
Sofie Johansson

#5 - - sofft.blogg.se:

Gott :D

Svar: ohjaaa!:D
Sofie Johansson