Helluu!
Idag är det sista dagen på sommarlovet för mig, och det känns ju sådär menmen.. Igår och idag har det regnat så igår gjorde jag inget särskilt var inne och kollade på amazing spiderman 2 och idag var jag också inne och såg film hehhhh, fast med Maja&Wilma och då såg vi Maleficent, sen fikade vi massa go´fika också haha;)
 
Ikväll blir det nog att gå och lägga sig tidigt så jag orkar kliva upp någon gång imorgon! När börjar/började ni skolan?
 
 
#1 - - rebecca:

Jag börjar skolan imorgon, så måste också lägga mig tidigt ikväll :/

Svar: Vad trist :/ Men sen dröjer det ju inte så långt tills det blir höstlov!
Sofie Johansson

#2 - - ☆Joanna☆:

började i måndags :)

Svar: Jaha se där, ja då ska jag inte klaga haha :)
Sofie Johansson

#3 - - SARA EMILIA'S:

Lycka till i skolan!
Jag började förra måndagen, alltså för lite mer än en vecka sen :)

Svar: Tack! Oj ja jag ska inte klaga jag hehe :)
Sofie Johansson

#4 - - Emelie:

Kul med film :D Jag börjar på torsdag, längtar inte sådär jättemycket.

Svar: Ja alltid :D Jaha, nej förstår det...
Sofie Johansson

#5 - - fashion:

Mysigt med film! ^^
Jag börjar imorgon också :)

Svar: Jaaa!:]] Jaa se där, hoppas din dag var bra! :)
Sofie Johansson

#6 - - milina.blogg.se:

jag går inte i skolan längre :D

Svar: Så skööönt ;o
Sofie Johansson

#7 - - Sarah:

Mysigt o fika o kolla film :)
Va Maleficent bra? :)

Svar: Jaa väldigt mysigt :) Ja den var riktigt bra faktiskt! :)
Sofie Johansson

#8 - - Julia:

Åh kul med film, var den bra? :)
Jag börjar när jag kommit hem efter resan, missar då första veckan av skolan :p

Svar: Ja den var bra! :) Jahaja ;)
Sofie Johansson