Det är flera gånger jag väljer att inte ha med vissa bilder jag tagit i bloggen, för ibland orkar jag inte redigera dom och ibland väljer jag andra bilder före dom, så nu tänkte jag göra ett inlägg med massa opublicerade bilder från olika tillfällen i sommar,klicka här för att se 1 delen:]]
 
#1 - - VERONICA - fashionblog:

Gud så fina bilder, härliga!! :) Hoppas din start på veckan har varit GRYM! :) Kram!

Svar: Tackartackar! :D Detsamma, kram! :)
Sofie Johansson

#2 - - ☆Joanna☆:

härliga bilder!

svar: tack ♥

Svar: Tackar! :)
Sofie Johansson

#3 - - Emelie:

Verkligen härliga bilder där! :)

Svar: Tack! :)
Sofie Johansson

#4 - - NATHALIE - Fashionblog :

Så härliga bilder, verkligen :) kram

Svar: Tack så mycket, kram! :)
Sofie Johansson

#5 - - fashion:

Härliga bilder! :D

Svar: Tackar! :D
Sofie Johansson

#6 - - Moa:

åh vilka härliga bilder :)

Svar: Åh tack! :)
Sofie Johansson

#7 - - Julia:

Fina bilder! :) redigerar du alltid bilderna du lägger upp? Hur gör du? :)

Svar: Tack! :) Dom flesta småbilderna som var med i det här inlägget hade jag inte redigerat, men däremot själva "rubriken" är ju däremot redigerad! :) Jag redigerar alla mina bilder i gimp, skulle du vilja ha något inlägg när jag visar hur jag gör eller något sånt är det bara du säger till :)
Sofie Johansson

#8 - - Ninni - Vimsiga mamman:

sv. ja han gillar det verkligen =)

så fina bilder :)

Svar: Det kan jag förstå :)) Tack! :)
Sofie Johansson

#9 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Såg riktigt härligt ut :)

Svar: Det var det också :)
Sofie Johansson

#10 - - Fanny:

Härliga bilder! :)

Svar: Tackar! :)
Sofie Johansson