Kolla vad jag hittade, en gammal video jag minns jag alltid brukade kolla på när jag var mindre gahhah:') kommer nån ihåg den här??
 
#1 - - V I L M A L A ♔:

OMG bästa låten hade den som ringsignal som mindre hahah <333

Svar: Hahah oftaaa?! den är såå bra<333
Sofie Johansson

#2 - - fashion:

HAHAHHA sjuper rolig!! :D

Svar: HAHAHAHAH dom är så bra! :'D
Sofie Johansson

#3 - - J o h a n n a:

Sv. ja visst är det! Tack så mycket!

Svar: Så lite så!
Sofie Johansson

#4 - - LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

HAHAHA, den där minns jag! Så skön är den! Kan inte sluta garva!! xD

Svar: HAHAH, va kul! Det är så himla härlig, hahahhahahah! ;D
Sofie Johansson

#5 - - Lydia Elstig:

Hahaha åh det där minns jag

Svar: Hahahah va kul!
Sofie Johansson

#6 - - Kristina ►ll - musikblogg:

Haha ofta!! Jag kollade på den där filmen med min kusin för tre dagar sen!!

Svar: Hahah ofta???!!
Sofie Johansson

#7 - - milina.blogg.se:

jag kommer ihåg haha :D

Svar: Hahah va kul :D
Sofie Johansson

#8 - - Anonym:

Hahaha åh jag minns!! :D

Svar: Hahahha härligt! :D
Sofie Johansson