#1 - - milina.blogg.se:

kul att se! :)

Svar: Härligt att höra! :)
Sofie Johansson

#2 - - fashion:

Suepr bra video!! :D

Svar: Tack hörredu!! :D
Sofie Johansson

#3 - - Isa Bylund:

SVAR: jaa, kanske det! Är ju lite rädd att göra minsta förändring med mitt hår, haha! men tack för tipset sötnos! <3

Svar: Haha förstår det! Det var så lite så kram<3
Sofie Johansson

#4 - - VERONICA - fashionblog:

Härlig video! Ha en grym dag! Kramar :)

Svar: Tack! Du med, kramkram! :)
Sofie Johansson

#5 - - Lydia Elstig:

sv: Ja det har dom verkligen, riktigt goda glassar!

Svar: Ohja!
Sofie Johansson

#6 - - Emma / Capture every moment:

Hej hej! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har svarat på din kommentar tidigare! Har varit så stressad, haft fullt upp, hjälpt min mor med komplikationer av tre ryggoperationer. Men nu är jag tillbaka och kommer att svara på din kommentar. :) och kanske du vill fortsätta skriva? :)

Allt bra med dig?

Kram!
Emma - eemmass.webblogg.se

Svar: Det är lugnt! :) Självklart, kram!
Sofie Johansson

#7 - - loviisaaa:

Bra video!

Svar: Tackkk!
Sofie Johansson

#8 - - NATHALIE - Fashionblog :

Vilken härlig video :) kram

Svar: Tack så himla mycket, kram :)
Sofie Johansson