monday

Publicerat i: Egopics, Vardag
egopics från idaggg
Heyyyy!:]
Idag var jag hos tandläkaren igen och spände på tandställning, och nu gör det förbannat ont i tänderna, uuuusch så jobbigt. Menmen det kommer att bli bra tillslut så nu ska jag sluta klaga eheh;]
 
Dagen idag har bara varit allmänt dryg, dels för att vi hade två redovisningar idag - NO&svenska och dels för vi haft muntliga engelska nationella också. Nej nu måste jag plugga till matteprovet vi har på onsdag... så det blir nog vad jag gör ikväll och sen tror jag ska ut och springa lite kanske? Well vi får se, ni få ha en jättebra kväll i alla fall!
 
 
 
 
 
#1 - - Sofia:

Ja det var supergott :D Tack!

Svar: Så lite så! :D
Sofie Johansson

#2 - - ☆Z I N J A☆:

åh vad fin!

Svar: Tack, du med! :D
Sofie Johansson

#3 - - Olympia Thurfjell:

Jag har precis dragit igång "veckans blogg" och skulle verkligen uppskatta om du deltog. Tävlingen hittar du här: http://lympan.blogg.se/2014/april/veckans-blogg.html

#4 - - linah:

finis!:D

Svar: Åh tack, ska du säga! :D
Sofie Johansson

#5 - - linah:

finis!:D

#6 - - milina.blogg.se:

förstår att det är jobbigt :/ men bara tänka på hur fina och raka dina tänder kommer att bli sen!

Svar: Tack för att du peppen! :)
Sofie Johansson

#7 - - Anita:

Fin bild! :D

Svar: Tack! :D
Sofie Johansson

#8 - - ADARAS Blogazine:

Snygging! <3

Svar: Tack hihi, men du är det mer!<3
Sofie Johansson

#9 - - Micaela Åhman:

Vad jobbigt med tandställning! Måste spänna ordentligt i tänderna :/ Lycka till med pluggandet!

Svar: Ja det är lite jobbigt faktiskt, ja det är inte så mycigt precis :/ Tack så mycket!
Sofie Johansson

#10 - - Madeleine:

ju ondare det gör, ju fortare får du ta ut den:D

Svar: Ja, det är nog så jag får tänka! :D
Sofie Johansson

#11 - - VERONICA - modeblogg:

Så fin du är tjejen, extremt fin! :) Ha en underbar tisdags kväll! Kramkram

Svar: Tack så himla mycket! :) kram
Sofie Johansson

#12 - - Kelly:

Fin :D

Svar: Tack! :D
Sofie Johansson

#13 - - Felice:

Så fin! <3

Svar: Tack snälla du!<3
Sofie Johansson

#14 - - Isadora:

Söt! :)

Svar: Tack! :)
Sofie Johansson

#15 - - L I N A:

fin du är!!
allt bra med dig? Kram!!

Svar: Tack, detsamma!! Bara bra med mig, hur är det själv? Kram
Sofie Johansson