go middan

Publicerat i: Vardag, Ätbart
hejhejj!:]
Ikväll har jag typ inte gjort nånting alls, kollat på williams lista 2 och sett gossip girl, sen har jag duschat också (så intressant jo jag vet). Just nu håller jag på och packa gympa kläderna för imorgon,är inte så jätte taggad på en ny vecka precis men jajaaa. Har haft en grym helg så ska inte klaga ;) Nu ska jag fortsätta med de jag gör ville bara göra ett kort inlägg typ haha. hörs imorgon♥
 
Bild på go middan jag åt ikväll, efter jag ätit dehär kändes det som jag skulle spricka skojar inte ;]
#1 - - Lovisa :

Ser gott ut! :)

Svar: Det var det också!:)
Sofie Johansson

#2 - - Linn Strömberg:

Åhh vad det såg gott ut!

Svar: Det var det också kan jag säga! ;)
Sofie Johansson

#3 - - Lisa Radojewska:

Ser sjukt gott ut!

sv; Ja! kycklingtacos är underbart!
Kram

Svar: :) Ja helt underbart!
Sofie Johansson