egopicsarna

Publicerat i: Vardag, Ätbart
 
Hejhejjj! :]
Tänkte berätta lite om dagen igår när jag var med Jonna, hon kom till mig halv ett typ? När hon kom började vi fixa oss, sedan så gick vi till sandtaget, när vi var framma så upptäckte Jonna att hon hade glömt minneskortet till sin kamera så då fick hon lov att springa hem igen och hämta det haha så kan det gå, när hon kom tillbaka började vi fota en massa egopics på varann hehe. När vi stod där och fotade började vi frysa jävligt mycket, jag hade knappt någon känsel i händerna eller fötterna. Så vi gick hem till mig och fikade lite bullar och drack varm o'boy, efter vi fikat så gick vi till skolan och tog ännu fler egopics, senare på kvällen kom Jonna&Julia till mig och såg skräckfilm och käkade chips, filmen vi såg hette "Prom night" och den var ganska bra. 
 
Idag ska jag vara med Wilma och då ska vi ha ett twilight film maraton, kommer nog bli jättemysigt! ;) Ni får ha en asbra torsdag så hörs vi senare! Och förresten happy halloween! ;]
 
 
Bilder på fikat vi åt
 
Bjuder på en himla fin bild från igår hahaha... dör. hur jag ser ut hahha??!?
#1 - - MATILDA:

gott=)

Svar: Väldigt!:)
Sofie Johansson

#2 - - Johanna:

Ååhh ser ju as gott ut!
Även om eran egopic är oseriös och inte så " vacker " (haha)så blev den as cool! Älskar den ändå :D
" nobody is perfect "

Svar: Det var as gott också hehe! Haha tack så mycket! :D<3
Sofie Johansson