Tänkte göra 4 inlägg om varje dag när vi var i norrfällsviken med bilder från just den dagen osv. istället för att göra en tråkig bildbomb som jag typ alltid gör haha. ;) Då börjar vi!
 
 
Dag 1 torsdag: 
Innan klockan var tio (på morgonen) kom Wilma till mig, sen när bilen var packad klar for vi. När vi hade kommit till övik for vi först och handlade sen åt vi lunch på max. Efter det fortsatte vi åka bil, när vi kom fram packade vi ur alla väskor å sånt, efter det gick jag och Wilma en promenad mot havet (jag har redan skrivit lite om den här dagen i ett annat inlägg som du hittar här). Lite senare gick vi allihopa (jag, wilma, mamma, pappa, min moster och Johnny min moster man allså) på en promenad till bryggorna där båtarna var. Sedan åt vi middag i stugan, när jag och wilma ätit så gick vi och badade i en pool i campingen. 
 
Bilder från den dagen
 
 
stugorna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
den gräsiga poolen...
 
snygga ;]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

fina bilder :)

Svar: Tack:)
Sofie Johansson

#2 - - Linnéa:

Jättefina bilder, älska godis :)

Svar: Tack! :) Hihi jag med!
Sofie Johansson

#3 - - Lovisa:

Fina bilder! Vilken kamera använder du? ;)

Svar: Tack så mycket! :) Jag använder Canon EOS 1100D.
Sofie Johansson