God morgon (eller ja morgon äre väl ändå inte men ajaaa) imorse ställde jag väckarklockan på kl. åtta sen vid halv nio mötte jag upp Jonna sedan gick vi upp mot kamen och powerwalkade, gjorde några övningar. :) Det var lite småregnigt men det gjorde inget. Idag har jag och mamma pratat om att fara till glassbonden och äta glass sen vet jag inte vad jag ska göra mer idag? Hoppas ni får en bra dag så ses vi sen ;)♥
 
 
I brist på bilder
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Felicia:

Hej! Jag tror på att om man delar glädje med någon så får man densamma glädje tillbaka! Så ville säga att Du äger för att Du är just Du! Var dig själv och ingen annan!
Kram! :)

#2 - - elin sundgren:

sv: Jag har lagt till dig med nu, blev nummer 15! :-)

Svar: Okej tack :)
Sofie Johansson

#3 - - Anonym:

hmmm.. söt eller snygg!! jaduu ??

Svar: HHAHA nämen gud inget av det!
Sofie Johansson